Red Rocks Night 1 was 🔥! Who's stoked for Night 2??

14 comments,0 shares,30 likes
Michael Truong
almost 2 years

@Taylor Cline 😀😀😀

Michael Truong
almost 2 years

@imanigosserand Yeah I'm GA tonight

Taylor Cline
almost 2 years

Yay you got the app!!! Great pic💕

imanigosserand
almost 2 years

Sweet!! I'm so excited!! R u GA for night 2?

Michael Truong
almost 2 years

@imanigosserand Yeah! Everyone around me was awesome and made some new friends 😀

imanigosserand
almost 2 years

Sweet. I have VIP tonight. Was the crowd fun in VIP

Michael Truong
almost 2 years

@imanigosserand I had VIP last night

imanigosserand
almost 2 years

How early did u get there to get that close?

wimosaur
almost 2 years

Interested in any non insane tickets!!!

Brittany Bew
almost 2 years

Let's do this!!!!

Chase1
almost 2 years

@Michael Truong dude legit just happened. was offered a ticket at face. mentioned how much i enjoyed last night...instant double the price.wtf

Chase1
almost 2 years

its usually never this high and this firm. i hate it, i tour manage for a band and have guest listed people because scalpers double pricea. its sad to make money on someone elses work. i hate seeing it

Michael Truong
almost 2 years

Yeah scalpers are being ridiculous with the prices :/

Chase1
almost 2 years

last night was soooo epic! i wanna go so bad tonight but scalpers are being too firm